Cum sa faci cele mai reusite cadouri corporate

Sa fii de succes in lumea afacerilor nu inseamna numai sa ai cunostinte solide si etica impecabila. Bineinteles, acestea sunt caracteristici de baza pentru un business serios, insa mai e un aspect care poate sa aduca la fel de multe beneficii, in urma unui efort minim.

Majoritatea companiilor care se respecta si, odata cu sine, isi respecta si partenerii si clientii, arata acest lucru prin oferirea unor cadouri simbolice. Avand in vedere ca lumea afacerilor este un mediu amplu si destul de rigid, majoritatea firmelor prefera sa respecte cateva reguli cand vine vorba de alegerea unui cadou business. Cu toate acestea, exista si companii care doresc sa iasa in evidenta prin originalitatea cadourilor pe care le ofera.

Multe companii prefera sa isi imprime logo-ul pe diferite obiecte ce tin in principal de business-ul lor, sau de birotica. Memory Stick-urile, pixurile sau stilourile elegante sunt cele mai oferite cadouri printer afaceristii din ziua de astazi.

Cu toate acestea, exista companii care prefera sa ofere cadouri personalizate. Acestea sunt cele care, de obicei, pun accent pe relatia cu partenerii si care isi doresc sa ii cunoasca, pentru a le oferi cele mai bune servicii. Companiile de acest gen depun eforturi suplimentare, si cauta cadouri cat mai diferite: o oglinda de buzunar eleganta pentru doamne, un parfum select sau o esarfa eleganta vor impresiona cu siguranta doamnele carora le sunt destinate.

Pentru barbati, un cadou de succes este, de exemplu, jocul de sah. Integrandu-se perfect in biroul unui om de afaceri, jocul de sah este, la fel cum ne arata si filmele, o sursa de inspiratie pentru miscari noi in lumea business. Alte cadouri foarte appreciate de domni sunt brichetele elegante, bauturile fine sau chiar o machete a masinii de epoca preferate.

Desigur, o companie ce se respecta face cadouri atat partenerilor, cat si clientilor. In timp ce partenerii de afaceri sunt in numar limitat si sufficient de apropiati pentru a personalize cadoul fiecaruia, clientii sunt (sau ar trebui sa fie) in numar mult mai mare decat acestia. Asadar, majoritatea companiilor apeleaza la cateva obiecte definitorii pentru business-ul lor care, puse laolalta, formeaza un cadou mult apreciat de clienti.

Optiunile sunt nenumarate si foarte diversificate, pornind de la obiecte de birotica (pixuri, agende, stilouri, calendare, etc.) si ajungand la obiecte decorative, mici electronice (mp3 player, memory stick, casti, etc) sau chiar cupoane pentru cadouri.

Chiar daca aceste cadouri pot fi o cheltuiala substantiala, in special pentru ca e nevoie de toate in aceeasi perioada, s-a constatat ca imaginea se imbunatateste considerabil pentru companiile care ofera atentia si recunoasterea cuvenita clientilor si partenerilor sai. Bineinteles, acest lucru duce, in timp, la estomparea cheltuielilor facute.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s